Asistent/ka do oddělení transferových cen

Jsme stabilní společnost, ale určitě ne nudná. Jedeme naplno, přibíráme další klienty a aktuálně posilujeme BDO TAX - oddělení transferových cen. Staň se součástí skvělého týmu.

Naše požadavky:

  • VŠ ekonomického zaměření (preferována specializace v daních, financích, účetnictví)
  • dobrá znalost anglického jazyka
  • uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • schopnost samostatného uvažování a týmové práce
  • preferován plný pracovní úvazek (lze dohodnout i zkrácený úvazek min. 3 - 4 dny v týdnu)

Náplň práce:

  • zpracování dílčích částí dokumentace k převodním cenám
  • práce s profesionálními analytickými databázemi (Bloomberg, Amadeus)
  • spolupráce na přípravě odborných stanovisek v oblasti transferových cen
  • komunikace se zahraničními pobočkami sítě BDO

Co nabízíme:

  • prostředí mezinárodní poradenské společnosti
  • možnost odborného růstu ve velmi žádané specializaci
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, Multisport karta, odborná školení a jazykové kurzy
  • Místo výkonu práce: Praha, nedaleko metra Hradčanská

Informace o pozici

Místo pracoviště

Muchova 240/6, 160 00  Praha-Dejvice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na vzdělání, možnost studijního volna, Účast na zahraničních konferencích

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá), Němčina (základní)

Zadavatel

BDO Holding s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

BDO Holding s.r.o.
Eva Babičíková
Telefon: +420 601 384 841