Manažer auditu junior

Máte za sebou zkušenosti z auditu, účetnictví nebo finančního oddělení? Cestování za klientem chápete jako přirozenou součást práce? Účelem této pozice je koordinace týmu při auditu, podílet se na plánu auditu a pravidelný reporting manažerovi zakázky.

Hlavní činnosti:

  • Zajistit plynulou komunikaci mezi klientem a auditním týmem
  • Koordinovat tým při auditu u přidělených klientů
  • Vést přidělené auditní zakázky a nést za ně zodpovědnost
  • Podílet se na plánu auditu a pravidelně reportovat manažerovi zakázky
  • Hledat slabá místa ve vnitřním kontrolním prostředí klienta a navrhovat jejich řešení
  • Ověřit složitější oblasti účetních výkazů s cílem dát ujištění o tom, zda v daných oblastech není významná nesprávnost
  • Prohlubovat si své odborné znalosti a nabírat zkušenosti s vedením týmu

Co je pro nás důležité?

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Praxe v auditu, účetnictví nebo finančním oddělení minimálně 2-3 roky
  • Znalost anglického a českého/slovenského jazyka
  • Zájem o oblast auditu a účetnictví a ochotu si svou znalost nadále prohlubovat
  • Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost - záleží nám na dodržení smluvených termínů, kvalitě naší práce a spokojenosti našich klientů
  • Chuť cestovat (aktivní řidičský průkaz)

Co nabízíme?

  • Prohloubení praxe ve světě auditu po boku zkušených odborníků v oboru
  • Komplexní školící program a podpora při odborných zkouškách a certifikacích (KAČR, ACCA)
  • Přátelskou neformální atmosféru oddělení auditu, ostré lokty v našem kolektivu nenajdete
  • Uvědomujeme si důležitost sladění práce a osobního života a je to znát od prvního dne
  • Firemní benefity (stravenky, karta Multisport, příspěvek na dopravu, mobilní firemní tarif, 5 týdnů dovolené) sportovní a firemní akce, možnost čerpání delšího volna mimo auditní sezónu
  • Příležitost vycestovat do zahraničí na stáž
  • Kanceláře hned u metra Budějovická, přesto na klidném místě

Informace o pozici

Místo pracoviště

Olbrachtova 1980/5, 140 00  Praha-Krč, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, možnost studijního volna

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

BDO Audit s.r.o.

 

Kontakt

BDO Audit s.r.o.
Eva Babičíková
Olbrachtova 1980/5 1980/5
140 00  Praha 4-Praha 4
Česká republika
Telefon: +420 601 384 841